צריך עבודת מסגרות? בצע השוואת מחירים בין מסגרים

גגון כניסה לבית מברזל

במידה ואתם מעוניינים לייצר הגנה מפני השמש או הגשם, באזור הכניסה לביתכם, עליכם לבצע התקנה של גגון כניסה לבית מברזל. פורטל מסגרנט, העוסק בכל הקשור למסגרים ועבודות מסגרות, מביא בפניכם מאמר קצר, אודות התקנת גגון ברזל בכניסה לבית.

מדוע כדאי להתקין גגון מברזל בכניסה?

גגון כניסה לבית מברזל, מספק הגנה מפני קרני שמש חודרות, רוחות חורף חזקות ולכלוכים שונים כגון, עלים הנושרים בעיקר בתקופת הסתיו. ישנם חומרים שונים מהם ניתן להרכיב גגון עבור הכניסה לבית אולם, ברזל הוא חומר חזק ועמיד ולכן, מספק את אחת האופציות האיכותיות יותר, עבור גגון.

 

גגון כניסה לבית אינו גגון מתקפל אלא, גגון מקובע ויציב. גגון מסוג זה שכיח בעיקר בבתים פרטיים כלומר, בתי קרקע. הגגון מספק הגנה טובה למקרים מסוימים בהם למשל, אתם חוזרים הביתה ביום גשום ומחפשים את מפתח הדלת, בינתיים, למרות הגשם, לא תירטבו וכו'.

 

גגון כניסה לבית מברזל

יתרונות וחסרונות של גגון מברזל

בניית גגון לכניסה לבית איננה עבודה מורכבת עד כדי כך אולם, חשוב שתתבצע על ידי מסגר מקצועי, על מנת שתקבלו מקסימום הגנה, במקסימום ביטחון הנדסי. אחד החומרים השכיחים ביותר לגגון כניסה הוא כאמור, הברזל. היתרון הגדול של גגון מברזל הנו, ביכולת העמידות הגבוהה שלו בפני פגעי מזג אוויר שונים.

 

בנוסף, הברזל קשה להריסה ולכן, הוא יכול להחזיק מעמד שנים רבות. אבל, לברזל ישנו גם חסרון גדול והוא, רמת התחזוקה הגבוהה יחסית שהוא דורש. ברזל עלול להחליד, לדהות ולהתקלף ולפיכך, נדרשות, מעת לעת, פעולות תחזוקה שתשמורנה על הגגון.

גגון כניסה לבית מאלומיניום

לגגון כניסה לבית מאלומיניום יש יתרון אחד גדול. בשונה מהברזל, האלומיניום אינו דורש, כמעט בכלל, עבודות תחזוקה שתשמורנה עליו. האלומיניום יחזיק מעמד שנים רבות, מבלי שתדרשו לעשות הרבה בשביל זה.

 

גגון האלומיניום האיכותי ביותר הוא זה שכל חלקיו הם מאלומיניום. בניית גגון כניסה לבית מאלומיניום, היא אחת הבחירות הטובות ביותר עבור גגון כניסה. גגון זה יכול להתאים מאוד גם עבור מסתור כביסה.

מהו מחיר גגון כניסה לבית מברזל?

מחיר גגון כניסה לבית מברזל, מתומחר לפי יחידה. הגודל התקני והסטנדרטי של גגון כניסה הנו, 2 מטרים על 70 ס"מ. גגון גדול יותר, יהיה כמובן גם יקר יותר. גגון ברזל סטנדרטי יעלה לכם בין 1,500 ל- 2,500 ₪. מדובר במחיר יקר ביחס לאלטרנטיבות מחומרים אחרים אולם, גגון מברזל הוא אחת משתי האופציות האיכותיות ביותר, עבור הכניסה לבית.

 

לצורך השוואה, מחיר גגון מפלסטיק יעלה בין 700 ל- 800 ₪ וגגון מסנטף או פוליגל, יעלה לכם בין 800 ל- 1,000 ₪ וגגון אלומיניום יעלה לכם בין 1,500 ל- 2,000 ₪. אלמנט נוסף המשפיע על המחיר של הגגון הנו: צבע הגגון, כאשר גגון בצבעי אפור, לבן או שקוף, ייקרו מעט את מחיר הגגון.


מחיר ממוצע לגגון ברזל סטנדרטי

מחיר ממוצע לגגון ברזל סטנדרטי: 2000 ₪

טווח מחיר גבוה 2500 ₪

טווח מחיר נמוך 1500 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש אוקטובר בשנת 2024.

 

כיצד תאתרו מסגר המתמחה בבניית גגון כניסה לבית?

במטרה למצא את המסגר הטוב, המקצועי והאמין ביותר וזה שיספק לכם את עבודת המסגרות במחיר הטוב ביותר, אנו ממליצים לכם להשאיר פרטים בטופס הפנייה, כאן בפורטל מסגרנט.

 

אנו נדאג, תוך זמן קצר, לשלוח לכם, און ליין, מספר הצעות מחיר ממסגרים מומלצים באזורכם, שהם בעלי ניסיון ומציעים מחירים אטרקטיביים. כך, תוכלו לבצע השוואת מחירים ולהזמין את איש המקצוע שיספק לכם את המוצר הטוב ביותר, במחיר ההוגן ביותר.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9725010

חפשו המלצות

בנוסף לחומרים שתקבלו מפורטל מסגרנט, חפשו המלצות באתרים של אנשי המקצוע ובעיקר, חפשו המלצות ברשתות החברתיות. במידה ואתם יכולים לקבל המלצה מאדם קרוב שאתם סומכים על שיקול דעתו, זו תהיה כנראה ההמלצה הטובה ביותר שתוכלו לקבל.